nedjelja, 20. studenoga 2011.

Moje najbolje prijateljice ;)

Moje najbolje prijateljice su Wiki, Beta, i Tonka. Zajedno idemo u 7a razred. Wki i Beta žive nedaleko od mene, a Tonka živi ne daleko od nas. Beta i Tonka su dvije 'pametne' plavuše, a Wiki i ja dvije 'pametne' brinete. Pravi se prijatelji u nevolji poznaju .  Wiki i Beta pohađaju glazbenu školu Ferdo Livadić Samobor, i ideju na  breakdane. Wiki, Beta Tonka i ja najbolje spo prijateljice zato što se svaki dan družimo, ' tračamo', smijemo se, pjevamo, plešemo, zezamo se. Da ih nema trebalo bi ih izmislit ! 
Imamo i zajedničku pjesmu koja nas opisuje http://www.youtube.com/watch?v=zWMiZeWbXlI
 
·         Mi smo prijateljice i ne znamo za zlo,
mi smo vještice koje smijehom poremećuju tlo,
mi smo jedine prijateljice koje
znaju što ljubav znaći,
sa nama prijateljicama nitko ne smije da se kaći...
Mi ćemo zauzet cijelu planetu,
jer mi smo NAJBOLJE PRIJATELJICE
na svijetu!!!  



Broj komentara: 7: